Доброго дня, шановні гості нашого блогу! Я, Колесник-Сарницька Анжела Вікторівна, вчитель початкових класів Запорізького ліцею № 34 хочу представити вашій увазі матеріали до проведення першого уроку (2012-2013 н.р.) присвяченого здоров'ю , які підготували вчителі нашого методичного об'єднання. Сподіваємося, що наші наробки стануть вам у нагоді.
- Щоб дізнатися, як називається ця країна, вам необхідно виконати завдання.
2 зупинка «Особиста
гігієна»
Завдання:
(Кросворд на
дошці. Представники кожної з команд по черзі відгадують запропоновані загадки
та вписують відгадки.)
3
зупинка «Фізкультура
і спорт»
Вчитель називає імена олімпійців.
А щоб бути такими ж сильними, спритними, витривалими,
як наші олімпійці, кожного дня треба виконувати фізичні вправи.
Фізхвилинка
4
зупинка «Продуктова»
-
Щоб бути здоровим, необхідно
різноманітно та раціонально харчуватися.
Завдання:
Визначити, яка їжа є корисною, а яка шкодить здоров’ю людини, які страви можна приготувати із корисних продуктів, а також скласти правила здорового харчування.
Висновок: щоб
бути здоровим, необхідно дотримуватися правил здорового харчування.
- Які правила ви
запам’ятали?
5 зупинка
«Наші
звички»
-
Наше здоров’я залежить не тільки від
фізичних особливостей людини, але й від вміння самої людини робити вибір на
користь свого здоров’я.
Висновок: шкідливі звички та
негативні риси характеру погано впливають на здоров’я людини, викликають
захворювання, неспокій, знервованість та багато зла.
-
Якщо кожна людина буде доброзичливо
ставитися до оточуючих, з усмішкою вітати кожен новий день, радіти зустрічі з
друзями, дбати про своє здоров’я, то і світ навколо буде здаватися усміхненим,
веселим, красивим.
Якщо хочеш, щоб
життя тобі усміхнулось – спочатку сам усміхнись життю.
Рефлексія.
Подорож країною
здоров’я
Вчитель. Доброго ранку!
Доброго дня!
Хай плещуть
долоньки,
Тупають ніжки,
Працюють голівки
і сяють усмішки.
і сяють усмішки.
Доброго ранку!
Доброго дня!
Бажаєте ви і
бажаю вам я!
- Діти, чи любите ви подорожувати?
- Я хочу вас запросити у подорож до казкової країни.
Перш ніж розпочати - поділ на групи (4). (Діти вибирають яблучка різного кольору.)
Завдання
1.
Складіть із літер Д З О Р В’ О Я
слово. (Здоров’я).
(Відкривається назва країни на
дошці.)
- Що таке здоров’я?
- Чи можете ви сказати про себе: «Я здоровий»? Доведіть.
- Якщо це країна здоров’я, то й живуть у ній здорові мешканці.
Завдання
2.
- А зараз кожна група намалює, як вона уявляє здорову людину (використовуючи
шаблонні обличчя).
Висновок.
Хто здоровий, той сміється,
все йому в житті вдається.
Він долає всі вершини,
це ж чудово для людини!
-
Ми виходимо на дорогу. Вздовж цієї дороги стоять дорожні знаки. Але вони не
схожі на ті, що розташовані обабіч звичайних доріг. На наших знаках записані
народні прислів’я про здоров’я. Наш народ споконвіку дбав про своє здоров'я, а
тому протягом багатьох років з уст в
уста передавалися ці слова народної мудрості.
Завдання
3.
-
Розшифруйте написи на дорожніх знаках.
(Кожній групі пропонується прочитати прислів’я,
у якому літери у словах записані справа наліво).
Яв‘ородз – йишьлібйан бракс у іттиж.
Яв‘ородз итам – ків идіб ен итанз.
У умовородз іліт – авородз ашуд.
Ешьлібйан ятсащ у іттиж - яв‘ородз.
Здоров'я – найбільший скарб у житті.
Здоров'я мати – вік біди не знати.
У здоровому тілі – здорова душа.
Найбільше щастя у житті – здоров’я.
(Встановлюються
дорожні знаки на дошці.)
1 зупинка «Режим дня»
Завдання:
Діти отримують аркуш на якому зображені малюнки із серії «режим
дня» і нумерують їх у відповідності до свого «режиму дня».
(Представники
кожної з команд по черзі називають малюнки та аргументують свій вибір.)
Висновок: для того, щоб бути здоровим,
слід дотримуватись режиму дня.
Відгадайте
кросворд:
1. Густий і чубастий
Учепився в чуб вихрястий.
Учепився в чуб вихрястий.
2. Подруга зубної пасти.
3. Я – маленька полотнинка,
випрана дбайливо.
Не серветка, не хустинка, знаю своє діло.
Я до щічок, до голівки притулюсь ласкаво,
Я вберу усі краплинки з тіла після ванни.
Не серветка, не хустинка, знаю своє діло.
Я до щічок, до голівки притулюсь ласкаво,
Я вберу усі краплинки з тіла після ванни.
4. Хто завжди правду каже,
Який є, таким покаже.
Який є, таким покаже.
5. Наука, що зміцнює здоров’я та навчає правил чистоти.
5
|
||||||||||
Г
|
||||||||||
1
|
Г
|
Р
|
Е
|
Б
|
І
|
Н
|
Е
|
Ц
|
Ь
|
|
Г
|
||||||||||
2
|
Щ
|
І
|
Т
|
К
|
А
|
|||||
Є
|
||||||||||
3
|
Р
|
У
|
Ш
|
Н
|
И
|
К
|
||||
4
|
Д
|
З
|
Е
|
Р
|
К
|
А
|
Л
|
О
|
Висновок: щоб бути здоровим, необхідно
дотримуватися правил особистої гігієни: вранці умиватися, завжди мити руки
перед їжею, чистити зуби, тримати у порядку своє волосся, коротко зістригати
нігті, користуватися носовою хусткою, мати охайний зовнішній вигляд.
-
Щоб бути здоровим, треба займатися
фізкультурою та спортом. Ви знаєте, що влітку відбулася олімпіада в Лондоні, і
наші спортсмени зайняли призові місця в декількох видах спорту. А в яких саме,
ми з вами дізнаємося, виконавши наступне завдання:
скласти пазли з видами спорту.
(Пазли –
бокс, фехтування, стрільба, біг.)
Бокс (найбільша
кількість нагород – 5): Олександр Усік, Василь Ломаченко – золото, Денис
Беринчик – срібло, Тарас Шелестюк, Олександр Гвоздік – бронза.
Фехтування (шпага):
Яна Шемякіна – золото.
Кульова стрільба (перша
нагорода серед українських спортсменів): Олена Костевич – бронза.
Легка атлетика (біг,
естафета 4х100 м): запоріжанки Олеся
Повх і Марія Ремень у складі жіночої
команди – бронза.
Визначити, яка їжа є корисною, а яка шкодить здоров’ю людини, які страви можна приготувати із корисних продуктів, а також скласти правила здорового харчування.
На цій зупинці росте
чарівне дерево. Але на нього напала гусінь.
(Слова-«шкідники» у вигляді гусені:
злість, скупість, заздрість, наркоманія, куріння, алкоголізм, егоїзм,
жадібність, лінощі, забіякуватість.)
Завдання:
Очистити дерево
від шкідників (вибрати із запропонованих на яблучках слів назви корисних звичок та рис характеру і замінити
ними гусінь).
Поки ви ще невеличкі
Виробляйте добрі звички,
Щоб здоров'я зберегти
І щасливими рости.
Вчитель пропонує для перегляду мультфільм «Капітошка».
Життя чарівне,
мов казка.
І дається людині
раз.
Не марнуйте
його, будь ласка.
А любіть й
бережіть весь час.
Я сподіваюсь, що кожен із вас буде зростати здоровим!
Бережіть себе і свій організм, радійте життю, набувайте хороші звички,
привчайте себе до активного і здорового способу життя, будьте розумними і
мудрими. Крокуйте стежинами до «Країни міцного здоров’я» і пам’ятайте, що ваше
здоров’я – у ваших руках.
Діти отримують
буклети та фрукти.
Комментариев нет:
Отправить комментарий